Under Frågor & Svar hittar du svaren på de vanligaste frågorna.

Om du önskar komma i kontakt med oss kan du ringa, e-posta eller fylla i formuläret nedan. Vi tar gärna emot tips och idéer om hur vi kan bli ännu bättre.

Behöver du reklamera en produkt du inte är nöjd med? Fyll i formuläret nedan och ange produktens namn, det bäst-före-datum som står på etiketten samt namn och adress och hur vi lättast når dig. Då kan vi snabbt och effektivt hjälpa dig. Släng inte den produkt du vill reklamera, vi kan behöva den i retur. Nu kan du också, om du vill, ladda upp en bild längst ner i formuläret. 

När vi mottagit din fråga eller reklamation återkommer vi snarast möjligt, men alltid inom tre dagar.

Telefonnummer: 020-45 10 50  

Våra telefontider är:

Måndag-fredag: 09:45-12:00

E-postadress: konsumentkontakt.bageri@fazer.se

Presskontakt:

Sofia Liljefors Edlund Tel: 070 202 62 25 E-post: sofia.liljefors-edlund@fazer.com 

 

KONTAKTFORMULÄR:

Mitt ärende gäller:
Meddelande
Förnamn
Efternamn
Adress
Postnummer och ort
Telefonnummer
E-post
Bekräfta e-post
  Om det gäller en reklamation ber vi dig även fylla i följande punkter:
Produktnamn
Inköpsdatum
Butikens namn och ort
Bäst-före-datum på produkten
Bifoga fil
 
Bilaga (PDF, JPG, TXT)